Snažíme se o to, aby od nás naši zákazníci získali komplexní službu - od poradenství, přes montáž až po servisní služby
a měli tak v naší firmě spolehlivého partnera, nejen při plánování instalace a montáži, ale i při jejím provozování.

Ukázka servisu tepelného čerpadla
Servis a péče o instalovaná zařízení
Pro zákazníky, kteří nám svěří návrh, dodávku i montáž vytápění či chlazení, poskytujeme:
- Autorizované uvedení zařízení do provozu (UdP):
- Detailní zaškolení v obsluze zařízení.
- Pomoc při instalaci a zprovoznění vzdáleného přístupu.
- Využití aplikací a cloudových řešení většiny velkých výrobců tepelné, chladicí a větrací techniky pro vzdálenou správu (přes internet či mobil).
Záruční podmínky
Záruční doba se liší podle výrobce zařízení:
- Většina výrobců:
- 3 roky plné záruky.
- Další 2 roky materiálové záruky.
- Někteří výrobci:
- 5 let plné záruky na zařízení.
- 10 let záruky na kompresor.
- VZT (Zehnder) (při dodávce a montáži autorizovaným partnerem):</strong >
- Prodloužená 3-letá záruka.
- Solární technika:
- 2-letá záruka.
- Klimatizační systémy:
- Záruka od 3 do 5 let.
- Podlahové systémy vytápění či chlazení:
- Obvyklá délka záruky 10 let.
- Primární okruhy TČ (termosondy, kolektory):
- Obvyklá záruční doba 10 let.
Preventivní servisní prohlídky
- Pravidelný roční servis a údržba (profilaxe):
- Provádíme preventivní servisní prohlídky všech námi montovaných zařízení jednou ročně.
- Servisní technik zákazníka předem kontaktuje ohledně termínu prohlídky.
- Termín a čas prohlídky se s klientem individuálně dohodne.
- Kontrolované úkony během prohlídky (dle typu a účelu zařízení):</strong >
- Stav elektroinstalací (jističe, kontakty).
- Opotřebení mechanických částí (např. stav ventilátoru).
- Průchodnost potrubí a částí jednotky pro odtok kondenzátu/odmrazené vody.
- Počet motohodin.
- Stav kompresoru (hlučnost apod.).
- Tlak v expanzomatech a topném systému.
- Stav Mg. anod v boileru TUV.
- Funkčnost oběhových čerpadel.
- Koncentrace a tlak nemrznoucí směsi u primárních okruhů zemních TČ (refraktometr).
- Stav filtrů (magnetický i mechanický).
- Znečištění výparníku.
- A mnoho dalších úkonů.
- Časový rámec prohlídek:
- Preventivní prohlídky probíhají v průběhu celého roku, aby každá instalace byla jednou ročně zkontrolována.
- Cena prohlídky:
- Individuální cena v závislosti na typu dodaného zařízení.
- Cena je součástí smluvních podmínek (SoD) uzavřených před instalací.
Telefonické poradenství a vzdálená správa
- Telefonické poradenství:
- Naši technici poskytují zákazníkům telefonickou pomoc v případě podezření na poruchu.
- Poradíme i s úpravami nastavení systému.
- Vzdálené připojení:
- Většinu instalovaných zařízení monitorujeme přes vzdálené připojení.
- Jsme schopni provést určité procento úprav, diagnostiky a oprav vzdáleně přes internet.
Havarijní servis a autorizace
- Havarijní servis:
- V případě poruchy zařízení poskytujeme havarijní servis.
- Autorizace:
- Jsme servisně autorizováni na všechny značky topné, chladicí a větrací techniky, které instalačně zastupujeme.
- Konzultace složitých poruch:
- Závažnější případy poruch konzultujeme a koordinujeme s vývojovými či technickými odděleními dovozců nebo výrobců.
Snažíme se o to, aby od nás naši zákazníci získali komplexní službu - od poradenství, přes montáž až po servisní služby a měli tak v naší firmě spolehlivého partnera, nejen při plánování instalace a montáži, ale i při jejím provozování.