Servis

Snažíme se o to, aby od nás naši zákazníci získali komplexní službu - od poradenství, přes montáž až po servisní služby
a měli tak v naší firmě spolehlivého partnera, nejen při plánování instalace a montáži, ale i při jejím provozování.

Online výuková videa

Ukázka servisu tepelného čerpadla

Servis a péče o instalovaná zařízení

Pro zákazníky, kteří nám svěří návrh, dodávku i montáž vytápění či chlazení, poskytujeme:

  • Autorizované uvedení zařízení do provozu (UdP):
    • Detailní zaškolení v obsluze zařízení.
    • Pomoc při instalaci a zprovoznění vzdáleného přístupu.
    • Využití aplikací a cloudových řešení většiny velkých výrobců tepelné, chladicí a větrací techniky pro vzdálenou správu (přes internet či mobil).

Záruční podmínky

Záruční doba se liší podle výrobce zařízení:

  • Většina výrobců:
    • 3 roky plné záruky.
    • Další 2 roky materiálové záruky.
  • Někteří výrobci:
    • 5 let plné záruky na zařízení.
    • 10 let záruky na kompresor.
  • VZT (Zehnder) (při dodávce a montáži autorizovaným partnerem):</strong >
    • Prodloužená 3-letá záruka.
  • Solární technika:
    • 2-letá záruka.
  • Klimatizační systémy:
    • Záruka od 3 do 5 let.
  • Podlahové systémy vytápění či chlazení:
    • Obvyklá délka záruky 10 let.
  • Primární okruhy TČ (termosondy, kolektory):
    • Obvyklá záruční doba 10 let.

Preventivní servisní prohlídky

  • Pravidelný roční servis a údržba (profilaxe):
    • Provádíme preventivní servisní prohlídky všech námi montovaných zařízení jednou ročně.
    • Servisní technik zákazníka předem kontaktuje ohledně termínu prohlídky.
    • Termín a čas prohlídky se s klientem individuálně dohodne.
  • Kontrolované úkony během prohlídky (dle typu a účelu zařízení):</strong >
    • Stav elektroinstalací (jističe, kontakty).
    • Opotřebení mechanických částí (např. stav ventilátoru).
    • Průchodnost potrubí a částí jednotky pro odtok kondenzátu/odmrazené vody.
    • Počet motohodin.
    • Stav kompresoru (hlučnost apod.).
    • Tlak v expanzomatech a topném systému.
    • Stav Mg. anod v boileru TUV.
    • Funkčnost oběhových čerpadel.
    • Koncentrace a tlak nemrznoucí směsi u primárních okruhů zemních TČ (refraktometr).
    • Stav filtrů (magnetický i mechanický).
    • Znečištění výparníku.
    • A mnoho dalších úkonů.
  • Časový rámec prohlídek:
    • Preventivní prohlídky probíhají v průběhu celého roku, aby každá instalace byla jednou ročně zkontrolována.
  • Cena prohlídky:
    • Individuální cena v závislosti na typu dodaného zařízení.
    • Cena je součástí smluvních podmínek (SoD) uzavřených před instalací.

Telefonické poradenství a vzdálená správa

  • Telefonické poradenství:
    • Naši technici poskytují zákazníkům telefonickou pomoc v případě podezření na poruchu.
    • Poradíme i s úpravami nastavení systému.
  • Vzdálené připojení:
    • Většinu instalovaných zařízení monitorujeme přes vzdálené připojení.
    • Jsme schopni provést určité procento úprav, diagnostiky a oprav vzdáleně přes internet.

Havarijní servis a autorizace

  • Havarijní servis:
    • V případě poruchy zařízení poskytujeme havarijní servis.
  • Autorizace:
    • Jsme servisně autorizováni na všechny značky topné, chladicí a větrací techniky, které instalačně zastupujeme.
  • Konzultace složitých poruch:
    • Závažnější případy poruch konzultujeme a koordinujeme s vývojovými či technickými odděleními dovozců nebo výrobců.

Snažíme se o to, aby od nás naši zákazníci získali komplexní službu - od poradenství, přes montáž až po servisní služby a měli tak v naší firmě spolehlivého partnera, nejen při plánování instalace a montáži, ale i při jejím provozování.